Ankieta – pomoc psychologiczna – dla uczelni Badanie jest realizowane przez Forum Uczelni Technicznych w porozumieniu z Władzami Uczelni. Jego głównym celem jest sprawdzenie na ile potrzebne są wsparcie i pomoc psychologiczna studentkom i studentom w czasie pandemii i odpowiednie zaplanowanie działań. Bardzo prosimy o pomoc w zebraniu zagregowanych danych służących zbudowaniu ogólnego obrazu stanu dostępu studentów do pomocy psychologicznej. Indywidualny raport (ten wypełniony przez Państwa i przez studentów) otrzymają jedynie Władze Uczelni, której dotyczy ankieta. Na ankietę odpowiedzi powinna udzielić odpowiedzi osoba posiadająca wiedzę w zakresie funkcjonowania pomocy psychologicznej na uczelni lub potrafiąca oszacować dane najlepiej (jeżeli nie macie Państwo takich danych zebranych). Mamy świadomość, że nie wszystkie dane Państwo posiadają lub mogą udzielić. Bardzo prosimy o szczere podejście do badania, jego wyniki pomogą nam pomóc!Uczelnia(wymagane)Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w GdyniAkademia PożarniczaLotnicza Akademia WojskowaPolitechnika Morska w SzczecinieUniwersytet Bielsko-BielskiAkademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we WrocławiuPolitechnika BiałostockaPolitechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja ŚniadeckichPolitechnika CzęstochowskaPolitechnika GdańskaPolitechnika KoszalińskaPolitechnika Krakowska im. Tadeusza KościuszkiPolitechnika LubelskaPolitechnika ŁódzkaPolitechnika OpolskaPolitechnika PoznańskaPolitechnika Rzeszowska im. Ignacego ŁukasiewiczaPolitechnika ŚląskaPolitechnika ŚwiętokrzyskaPolitechnika WarszawskaPolitechnika WrocławskaSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w WarszawieUniwersytet Ekonomiczny w KatowicachUniwersytet Morski w GdyniUniwersytet Przyrodniczy we WrocławiuUniwersytet Rolniczy w KrakowieUniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w RadomiuUniwersytet Warmińsko-Mazurski w OlsztynieUniwersytet ZielonogórskiWojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława DąbrowskiegoZachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w SzczecinieIle studentek, ilu studentów zgłosiło się po pomoc psychologiczną? Przez zgłoszenie rozumiemy kontakt telefoniczny, osobisty, mailowy. Trudno powiedzieć Kobiet: Meżczyzn: Osób innej płci: Ilu studentkom, ilu studentom taka pomoc została udzielona? Trudno powiedzieć Kobiet: Meżczyzn: Osób innej płci: Jaki był powód nieudzielenia pomocy pozostałym? Brak wystarczającej liczby osób w kadrze Brak kompetencji kadry w danym obszarze Rezygnacja zgłaszającej się osoby Trudno powiedzieć Inne... Podaj inny powód nieudzielenia pomocy pozostałym Jakie formy wsparcia psychologicznego były udzielane na Państwa uczelni w roku 2021? Nie udzielaliśmy pomocy Poradnia zdrowia psychicznego Zorganizowany punkt konsultacyjny Linia pomocy kryzysowej Konsultacje z psychologiem Psychoterapia Konsultacje psychiatryczne Interwencja kryzysowa Grupa wsparcia Możliwość kontaktu ze specjalistami spoza uczelni Programy profilaktyczne Psychoedukacja (warsztaty) Koleżeńska grupa wsparcia Inna, jaka? Podaj inne formy wsparcia psychologicznego udzialane na Państwa uczelni Które formy udzielania pomocy były najpopularniejsze? (proszę wybrać maksymalnie 3) Nie udzielaliśmy pomocy Poradnia zdrowia psychicznego Zorganizowany punkt konsultacyjny Linia pomocy kryzysowej Konsultacje z psychologiem Psychoterapia Konsultacje psychiatryczne Interwencja kryzysowa Grupa wsparcia Możliwość kontaktu ze specjalistami spoza uczelni Programy profilaktyczne Psychoedukacja (warsztaty) Koleżeńska grupa wsparcia Inne Trudno powiedzieć Podaj dodatkowe formy wsparcia psychologicznego, które cieszą się popularnością na Państwa uczelni W jaki sposób studenci zgłaszają się po pomoc? osobiście przychodzą z kimś ktoś przychodzi w ich imieniu e-mail czat telefonicznie przez formularz na stronie inaczej Podaj inne sposoby zgłoszeń studentów W jakiej formie jest udzielana pomoc? osobiście online telefonicznie czat grupowo inaczej Podaj inne formy udzielania pomocy Z ilu spotkań (jednostek pomocy) korzysta przeciętnie studentka/student zgłaszający się po pomoc? 1 spotkania 2-3 spotkań Kilku spotkań Stałej pomocy Trudno powiedzieć Jaki jest przeciętny czas oczekiwania na pomoc od momentu zgłoszenia? Tego samego dnia 2-3 dni Do tygodnia Powyżej tygodnia Trudno powiedzieć Jak długo trzeba oczekiwać pomiędzy kolejnymi spotkaniami? 1 tydzień 2-3 tygodnie Około miesiąca Dłużej niż miesiąc Trudno powiedzieć Proszę wybrać 3 najczęstsze przyczyny zgłoszeń w Państwa punkcie: Zaburzenia nastroju Problemy z alkoholem, używkami Uzależnienia behawioralne Nękanie/zastraszanie Problemy ze zdrowiem Relacje z bliskimi Relacje w grupie studenckiej Relacje z wykładowcami Problemy osobowościowe, samoocena Zaburzenia odżywiania Kłopoty z nauką Brak motywacji Rozwój osobisty Związki Zaburzenia osobowości Zaburzenia lękowe Ile osób zatrudniają Państwo w swoim punkcie pomocy psychologicznej? Nie zatrudniamy nikogo Z firmy zewnętrznej realizującej zlecenia Na umowie-zlecenie Na część etatu Na pełen etat W jaki sposób promują Państwo pomoc psychologiczną na Uczelni? Plakaty Ulotki Strona WWW Obecność w mediach społecznościowych Obecność na stronach forów studenckich Warsztaty profilaktyczne Współpraca z Samorządem i strukturami studenckimi Oznaczenie siedziby Inny sposób Podaj inny sposób promocji pomocy psychologicznej Czy ilość pomocy psychologicznej udzielanej na Państwa Uczelni jest w Państwa ocenie wystarczająca?Zdecydowanie niewystarczającaNiewystarczającaTrudno powiedziećWystarczającaZdecydowanie wystarczającaJaki rodzaj wsparcia byłby Państwu potrzebny? Nie potrzeba wsparcia Więcej personelu Infrastruktura (budynek) Wyposażenie (materiały, testy, sprzęt elektroniczny) Szkolenia Wsparcie w promocji Poszerzenie współpracy Inne... Proszę podać inny rodzaj wsparcia, jakim są Państwo zainteresowani